PracaGrupypl.praca.dyskusjePieniedze W irlandii › Re: Pieniedze W irlandii
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pieniedze W irlandii
    Date: Mon, 30 Jul 2007 07:55:42 +0200

    Any User napisał(a):
    > Skoro nie wystarczy Ci argument, że "można bo można", to może przekona
    > Cię taki, że długoterminowe i zmasowane traktowanie pracowników jak
    > wymienne przedmioty jest dla firmy bardziej opłacalne ekonomicznie (przy
    > czym oczywiście dotyczy to tylko pracowników łatwo wymienialnych).

    Gdzieś już to czytałem...
    ...aaaa! Już wiem! Obóz koncentracyjny jest szczytem twoich marzeń. Jest
    najbardziej opłacalny ekonowmicznie. Wypłata tylko dla strażników.
    Urlopy też. Masowo kupujesz ubrania robocze. Tylko zamiast drewniaków
    kup chińskie trampki bo są tańsze.
    No i najważniejsze: możesz wszystkich masowo wymienić... jak przedmioty.
    Sam niżej piszesz, że przecież "ich nie zabraknie".
    Nie zapomnij o spaleniu książek (jeszcze w głowach się "pracownikom"
    poprzewraca od czytania) i zacznij od Kodeksu Pracy.

    Czasem to co piszesz jest zabawne, a czasem nie. Młodzież na lekcjach
    historii dziwi się, skąd się brali w czasie wojny chętni do zarządzania
    takimi obozami, a tu proszę, wystarczy poczytać grupę dyskusyjną
    dotyczącą pracy.
    A najmniej zabawne jest to, że nie ty jedyny masz takie pomysły. Całkiem
    niedawno kilka takich obozów zamknięto we Włoszech. Część "pracodawców"
    z takim podejściem ekonomicznym już siedzi, a część jeszcze szukają. Mam
    nadzieję, że przy okazji i ciebie znajdą.

    Pozdrawiam (to nie do ciebie)
    Piotr