PracaGrupypl.praca.dyskusjePhilip Morris PolskaRe: Philip Morris Polska
  • Data: 2004-07-21 23:04:30
    Temat: Re: Philip Morris Polska
    Od: Dariusz <s...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ew. napisał:
    > Witam
    > Szanownych grupowiczów. Mam pytanie czy ktoś z was był już na rozmowie
    > kwalifikacyjnej w firmie Philip Morris Polska(przedstawiciel handlowy)? Jak
    > było i czego można się spodziewać...?

    Witam!
    Akurat tak się składa, że ja startowałem na to stanowisko na okres
    wakacyjny.Bardzo miła atmosfera na rozmowie kwalifikacyjnej,na początek
    test,który trzeba rozwiązać w 7 minut (pytania z podstaw matematyki i
    logiki),następnie pytają o marki papierosów produkowane przez nich oraz
    sprawdzają,na ile kandydat zna firmę,w której chce pracować (np. w jakim
    mieście w Polsce mają fabrykę).Ogólnie luz - pytają o to,o co wszyscy
    pytają - dlaczego tu,dlaczego właśnie Ciebie mielibyśmy zatrudnić
    (acha,jeszcze zostałem poproszony o zainscenizowanie krótkiej scenki -
    miałem jednemu z pracowników sprzedać dwie sztangi papierosów.

    PS.Bardzo miło wspominam rozmowę,niestety nie otrzymałem tej pracy ze
    względu na dość małe doświadczenie w prowadzeniu samochodu,a byle komu
    nie dadzą Forda Focusa ;-) Jeśli nadal chcesz próbować,to szczerze
    zachęcam - wbrew pozorom takie firmy mogą dla młodych ludzi być
    trampoliną - jeśli nawet długo byś tam nie zabawił - otrzymasz cenne
    doświadczenie oraz znajomości,o których przydatności nie muszę chyba
    nikogo przekonywać. :)
    Pozdrawiam i życzę sukcesów,zarówno w życiu zawodowym,jak i prywatnym.