PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu › Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
  • Data: 2009-09-16 08:20:05
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8q5hr$khh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    > A jak pracodawca chce faceta na dane stanowisko to go przymusisz, zeby
    > jednak wzial kobiete? Trzeba byc co najmniej mocno niedoswiadczonym
    > zyciowo by wierzyc w takie mozliwosci.

    Nie, nie przymuszę.
    Oferta zawiera zakres obowiązków i wymagania na dane stanowisko.
    Jeśli może spełnić je również kobieta, to dlaczego odbierać jej szansę
    na etapie zgłoszenia kandydatury?
    I co to znaczy - pracodawca CHCE FACETA? Gej?
    Co to ma wspólnego z wykonywaną pracą?
    Widzę sobie gdzieś przyklejone na słupie elektrycznym w miejscowości
    nadmorskiej ogłoszenie:
    "Zatrudnimy sprzątaczkę"
    A co to, facet byłby gorszy na tym stanowisku? ;-)

    > To dosc infantylne pojecie na temat pracy HRu. Podpowiem Ci w
    > sekrecie - HRowi naprawde zalezy na jak najszybszym znalezieniu
    > dobrego kandydata,
    > no chyba, ze mowimy o jakiejs niedorobionej organizacji, ale kto
    > chcialby pracowac w takowej?

    A ja ci odpowiem - w sekrecie (bez urazy), że większych głąbów niż
    pracownicy HR jeszcze nie widziałem. (No, może poza marketoidami).

    > A to szubrawcy!

    Ciekawość ludzka rzecz.
    I problem "wylewnego" kandydata, który kompromituje się tu i tam w
    necie.
    Ale co ma życie prywatne, intymne danej osoby do spraw zawodowych?

    > Taaa...

    I wyobraź sobie, że "godło" stosowane jest w przypadku niektórych
    konkursów, aby wyeliminować nadużycia, m. innymi takie, o jakich
    wspominałem powyżej.

    J.