PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniuRe: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
  • Data: 2009-09-16 07:51:00
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:h8q3u6$gol$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To nie był żart.
    > Imię, Nazwisko - określa płeć.

    A jak pracodawca chce faceta na dane stanowisko to go przymusisz, zeby
    jednak wzial kobiete? Trzeba byc co najmniej mocno niedoswiadczonym zyciowo
    by wierzyc w takie mozliwosci.

    > Zbieżność nazwiska kandydata z kimś znajomym o podobnym nazwisku
    > (lubianym, nielubianym)może wpłynąć na odrzucenie lub zaakceptowanie
    > oferty.

    To dosc infantylne pojecie na temat pracy HRu. Podpowiem Ci w sekrecie -
    HRowi naprawde zalezy na jak najszybszym znalezieniu dobrego kandydata, no
    chyba, ze mowimy o jakiejs niedorobionej organizacji, ale kto chcialby
    pracowac w takowej?

    > I wiecie, co robią pracodawcy - wklepują nazwisko kandydata w nk.pl,
    > goldenline.pl... itp

    A to szubrawcy!

    > Unikalny znak graficzny ("godło") przypisany kandydatowi, potwierdzający
    > jego tożsamość (notarialnie?), zabezpieczałby przed wieloma naduzyciami ze
    > strony pracodawcy na samym wstępie, w tym przed wyciekiem danych
    > osobowych.
    >
    > Jak to rozwiązać technicznie. Nie wiem, ale uważam, że to byłby dobry
    > pomysł.

    Taaa...