PracaGrupypl.praca.dyskusjePasja czy mglista przyszlosc › Re: Pasja czy mglista przyszlosc
  • Data: 2004-07-03 20:34:26
    Temat: Re: Pasja czy mglista przyszlosc
    Od: "Mag" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uważam, że jak ktoś jest w czyms dobry i sie pasjonuje tematem to wczesniej
    czy pózniej bedzie miał z tego korzysci.
    Polecam robienie tego co sie lubi najbardziej.
    Wydaje mi się, ze po psychologii zawsze możesz łatwo "dorobic" socjologię. A
    mozesz całkiem przyjemnie połaaczyc film i psychologię.

    Powodzenia!
    Magda
    "Michal Zebrowski" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Socjologie - ktora bedzie uzupelnieniem moich glownych studiow
    (psychologii)
    > ale po ktorej znalezienie pracy jest moim zdaniem watpliwe
    > Filmoznawstwo - pasja, studia po ktorych moim zdaniem pracy nie znajde ale
    bede
    > mial satysfakcje. JEstem ciekaw waszych opinii, aha i jeszcze jedno -
    swoja
    > przyszlasc wiaze glownie z zawodem psychoterapeuty. Z gory dziekuje za
    pomoc.
    > Ogolnie poruszylem tutaj chyba bardzo wazny temat, co sie liczy?
    Pragmatyzm czy