PracaGrupypl.praca.dyskusjePTK Centertel › Re: PTK Centertel
    From: a...@e...pw.edu.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PTK Centertel
    Date: 1 Jun 2003 12:07:41 +0200

    > Witam
    >
    > Czeka mnie rozmowa w Warszawie w PTK Centertel.
    > Stanowisko: Inżynier Zarządzania Siecią
    > Ktoś może się podzielić doświadczeniami?

    Możesz sobie dać spokój od razu. Też jakieś pół roku temu starałem się o to
    stanowisko. Scenariusz jest zawsze ten sam:

    1. Zaprasza cię pani Anna P. na rozmowę
    2. Czekasz 15 minut aż przyjdzie
    3. Potem przychodzi jeszcze druga i wypytują cię o różne rzeczy. Nie pada ani
    słowo na temat tego co PTK oferuje i jakie są warunki. Tylko ty odpowiadasz..
    4. Potem ta druga przechodzi na angielski i rozmawiasz po angielsku (niestety
    nie chciałbym się wypowiadać o poziomie angielskiego rozmówczyni - ten
    akcent...). Jak widzą, że ktoś zna dobrze to rozmowa trwa krótko - widocznie nie
    chcą się kompromitować.
    5. Potem dają ci tekst do przetłumaczenia (... hm. robiłem wiele tłumaczeń
    niemalże zawodowo ale jednego akapitu nie zdążyłem w wyznaczonym czasie. Jak
    potem pytałem czy to się da napisać - to dostałem odpowiedź że nikomu się
    jeszcze nie udało (byłem blisko) i że tak jest specjalnie.
    6. Pożegnanie i za tydzień informacja, że niestety ale nie mogą mnie przyjąć bo
    ble ble ble i tak dalej.

    Miałem odpowiednie kwalifikacje i jeszcze trochę innych aby aż nadto spełnić
    wymagania. Ta oferta jest od pół roku. Zanim złożyłem aplikację też wisiała od
    pół roku.

    Wniosek 1:
    Nie zależy im naprawdę na przyjmowaniu ludzi do pracy ale o rozeznaniu rynku.
    Kto, za ile i co umie.

    Wniosek 2:
    Lepiej daj sobie spokój, chyba że chcesz sobie zobaczyć jak takie rozmowy wyglądają.

    Aluś