PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA W CITIBANKU JAKO PH › Re: PRACA W CITIBANKU JAKO PH
  • Data: 2004-12-08 20:24:04
    Temat: Re: PRACA W CITIBANKU JAKO PH
    Od: "Iga" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > Mam pytanko:
    > jak wyglada praca PH w Citibanku? PH do klientow
    > biznesowych/instytucjonalnych , chodzi glownie o sprzedawanie Kart
    > Kredytowych!
    > Warunki pracy, placy i stos do pracownikow.
    > Z gory dziekije za informacje.
    > pozdrawiam

    Witam,
    NIE POLECAM, mam tam kolezanke. Przechodzisz szkolenie i dzialasz na
    wyznaczonym terenie, nic innego jak upychasz karty. Jezdzisz po zakladach
    ( wlasnym srodkiem lokomocji ), pozniej rozliczaja Ci koszty.
    Zarobki okolo 860 na reke + prowizja od sprzedazy ( liczona od nadwyzki np.
    po 12 karcie ).

    Iga