PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA W CITIBANKU JAKO PH › Re: PRACA W CITIBANKU JAKO PH
  • Data: 2004-12-10 13:39:04
    Temat: Re: PRACA W CITIBANKU JAKO PH
    Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel napisał(a):

    > Znajomy robi tak. Idzie np do przedszkola i mówi dyrekrorowi zeby
    > zorganizowal spotkanie z pracownikami. Jak pracownicy wezma
    > 10 kart to przedszkole dostanie DVD. To co zarobi na kartach minus
    > to co wyda na DVD daja mu niezly zarobek.

    hehehe :-)
    to prawie ja w dowcipie:
    ojciec mówi do syna
    O: synku mam dla ciebie super kandydatke na żonę!
    S: alez tato ja juz mam narzeczoną....
    O: oj synku, ale to jest córka Kulczyka
    S: a to co innego tato! Super!
    Następnego dnia tata idzie do kulczyka i mowi:
    O: panie kulczyk, mam dla pana super kandydata na męża dla pana córki
    K: no wie pan co! jak pan śmie.....
    O: chwila chwila, ale kandydat jest zastępcą prezesa Orlenu
    K: aaa to co innego, Super! córka się ucieszy!
    Kolejnego dnia tatuś idzie do prezesa orlenu
    o: mam dla pana, panie prezesie super kandydata na zastępcę
    P: ale ja juz mam zastępcę
    O: ale to jest zięć kulczyka
    P: a to co innego! super!