PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA PRZEZ INTERNET/ jak się ustrzec....Re: PRACA PRZEZ INTERNET/ jak się ustrzec....
  • Data: 2003-05-09 23:54:29
    Temat: Re: PRACA PRZEZ INTERNET/ jak się ustrzec....
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dość ryzykowny postulat w dzisiejszych realiach, ale życzę powodzenia.

    > Umowa - przy braku dobrej woli - jest warta tyle, ile papier na jakiej
    > została spisana.
    > Aby "wyczuć" człowieka/klienta musisz wyszczerbić sobie trochę zębów. Ta
    > refleksja to wiele lat doświadczeń po obydwu stronach tego lustra - jako
    > wykonawca i jako klient.
    > Ważna uwaga i słowo rady - wyzbądź się pazerności. Jeżeli jesteś
    > niedoświadczona a dobrze skalkulowałaś robotę, znajdź sobie "pośrednika" -
    > kogoś, kto zna rynenk, realia, ma metody kontroli i weryfikacji zarówno
> [...]
    czujnoć mnie nie zawiedzie, delikwent badz co bądz również może mi nie
    zapłacić. Tak jak zaufanie również nie ma tu nic do rzeczy, niestety takie
    realia w naszym kraju, byc uczciwym to obciach, podałam ten temat bo to
    rzeczywiście problem którego ni rusz nie mogę rozwikłać.
    Może tylko wstępna zaliczka jest jakimś pewnym zabezpiczenim badz co bądz

    baska