  • Data: 2004-07-07 15:27:44
    Temat: Re: [PODSUMOWANIE]
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to patrzymy na ten sam dokument :)) Gdzie tam jest link do formularza do
    > wysylania postow na p.p.o. ?? :))) Bo zaraz zlapie traume - albo mam zacme
    > albo robisz sobie ze mnie jaja w zywe oczy.
    ani jedno ani drugie - MEA CULPA, nie sprawdziłem dokładnie tylko przyjąłem
    że tak być powinno. nie ma. stwierdziłem że nie ma.

    > Ok. Tu widze ze jestes calkiem na nie (deklarowac brak deklaracji tez mozna
    > :) ) Mi chodzi tylko o Outlook i o to ze Outlook w podst. konfiguracji nie
    > ma wogule deklaracji kodowania mime.
    A co do tego, to jest odsyłacz i można to bezproblemowo zmienić (OE).
    I nie deklarujesz brak deklaracji, tylko deklarujesz że pliterek nie będzie.
    a to zasadnicza różnica.
    Tu ci dam przykład brydżowy. Najpierw jest licytacja, później się gra wynegocjowany
    kontrakt. Wynegocjowałeś jakiś kolor atutowy. A później się będziesz tłumaczył,
    że być moze kotrakt wyszedł tylko ty niechcący powiedziałeś o innym kolorze i inny
    grałeś?
    I o ile w normalnym liczeniu punktów ci przejdzie, to w impach albo maksach za bardzo
    nie pójdzie. moczysz na minus.

    > Tomek
    gromax