    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PODSUMOWANIE]
    Date: Wed, 7 Jul 2004 15:46:28 +0200

    Glosow oddanych: 12
    Glosow na TAK: 4
    Glosow na NIE: 8
    --------------------------

    NIEREPREZENTATYWNA grupa wypowiedziala sie. 75% tej grupy zle ocenia prace
    moderatorow, 25% ocenia pozytywnie.
    Pomijam komentarze, pyskowki (rowniez wlasne) oraz wypowiedzi nie na temat.

    Wnioski (rowniez subiektywne, i tylko moje):
    1. Zywotnie zainteresowanych tematem moderatorow p.p.o jest raptem 12 osob.
    2. Komentarze do glosow sa raczej natury filozoficznej niz konkretnej
    (aczkowliek nie wszystkie).
    3. Temperatura dyskusji (oraz rozkad glosow) pokazuje ze temat jest na
    topie.

    Wszystkich co posiadaja wiedze niezbedna do odpowiedzi na moje pytania
    (ktore nizej) bardzo prosze o rozwianie moich watpliwosci:
    1. Chce wniesc o zmiane FAQ grupy p.p.o. - czy powinno sie to robic tutaj
    (na p.p.d) czy na pl.news.nowe-grupy ?
    2. Chce zaproponowac 3 zmiany w FAQ - prosze o komentarz, czy zmiany te maja
    sens i czy sa technicznie poprawne:
    zmiana nr 1: zamieszczenie w FAQ linku do formularza przez ktory mozna dawac
    ogloszenie (tu mam watpliwosci, co sie stanie gdy nastepuje zmiana
    moderatorow itp);
    zmiana nr 2: dopisanie w FAQ, ze ogloszenia pisane w CZYSTYM ASCII (bez
    polskich literek) moga miec ustawione DOWOLNE LUB ZADNE kodowanie MIME
    czytnika;
    zmiana nr 3: zapis w FAQ, zobowiazujacy moderatorow do umieszczania samego
    dokumentu FAQ na grupie p.p.o. w odstepach kilkudniowych (np raz na
    tydzien).

    3. Czy procedura zmiany FAQ wymaga glosowania, czy tylko dyskusji.
    4. Jak wyglada dalsza procedura zmiany FAQ (w przypadku gdy bedzie tym
    zainteresowana reprezentatywna grupa osob) ?

    Wszystkim, ktorzy zechca wypowiedziec sie w tych sprawach z gory dziekuje.

    Tomek