PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: "Przemek Galuba" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: Mon, 2 Dec 2002 00:19:53 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asclqi$enk$6@news.onet.pl...
    > Przemek Galuba <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Teraz tak. Trzeba było za praca się przenieśc o 300 km.
    >
    > P.S. Zamiast zgadywac czytaj sygnaturki.

    Sorry, dwa piwa za dużo i kłopoty z percepcją :-))
    Mój post zmierzał do tego, że Warszawa jest enklawą jeżeli idzie o rynek
    pracy. Dla porównania, ile stron ma poniedziałkowy dodatek praca do
    Wyborczej w Warszawie? Sprawdź rano i napisz.
    Niestety, gdzie indziej pracy tak łatwo nie znajdziesz. Ja mieszkam w
    Katowicach, z wykształcenia jestem inżynierem po wydziale Zarządzanie i
    Marketing Politechniki Śląskiej. I co, pracuję jako programista, co na całe
    szczęście było moim hobby jeszcze na studiach. Ale nawet dla programistów na
    Śląsku nie ma zbyt wiele ofert. Moja żona, z wykształcenia magister
    ekonomii, po katowickiej Akademii Ekonomicznej przez pół roku szukała pracy,
    którą w końcu znalazła tylko dzięki koneksjom.
    Powiesz przeprowadź się. Owszem, ale jeżeli masz rodzinę, dzieci,
    mieszkanie, to nie jest takie proste.
    Więc trochę zrozumienia dla nas prowincjuszy, bo nie każdy ma 20 lat, jest
    mobilny i nie ma nic do stracenia.

    --

    Pozdrawiam:
    Przemek Galuba