PracaGrupypl.praca.dyskusjeOtrzymalem druga szanse... - wielki dylemat... › Re: Otrzymalem druga szanse... - wielki dylemat...
    From: Tobi <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Otrzymalem druga szanse... - wielki dylemat...
    Date: Thu, 1 May 2003 06:44:50 +0200

    On Wed, 30 Apr 2003 21:25:06 +0200, Neo[EZN] wrote:

    [ciach]
    > I co ja mam zrobic... Pieniadze czy "zycie"? - to jest chyba pytanie, na
    > ktore musze sobie odpowiedziec... Co mi radzicie? Co byscie wybrali?

    Przecież sam sobie już odpowiedziałeś na to pytanie, ale szukasz pewnie
    naszego poparcia. Ode mnie je dostajesz - wybieraj lekką robotę za ciut
    mniejsze pieniądze (czy aby na pewno? - czas to też pieniądz) - kasa nie
    jest najważniejsza. Też miewałem w swoim życiu okresy, że pracowałem po 12
    godzin i zarobionych pieniędzy nawet nie ma czasu wtedy wydawać. Jak mus to
    mus, ale Ty twierdzisz, że masz wybór, więc nie czekaj póki masz jeszcze
    dokąd wracać.
    Pozdrawiam
    Tobi