PracaGrupypl.praca.dyskusjeOszusciRe: Oszusci
  • Data: 2004-08-16 16:12:01
    Temat: Re: Oszusci
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan oferował 8 euro na godzine, kontakt tylko telefoniczny tzn ja dzwonilem.
    Pobral zaliczke 210 euro ponoc za wynajecie mieszkania za 1 m-c a dzis
    mialem sie stawic w Katowicach na g. 10 i czekac na podany samochod (mialem
    marke i rejestracje). Niestety czekalem 4 g i nic...
    chcialbym zglosic to gdzies "wyzej" ale nie bardzo wiem gdzie i jak.
    Narazie ostrzegam gdzie moge (na www.) bo pan Stawczyk mial wiele ogloszen
    wiec podejrzewam, ze takich jak ja jest wielu.
    Krzysztof