PracaGrupypl.praca.dyskusjeOstatni raz o p.p.o. › Re: Ostatni raz o p.p.o.
  • Data: 2004-08-09 11:21:42
    Temat: Re: Ostatni raz o p.p.o.
    Od: marcins <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol wrote:

    > Splycasz problem mowiac ze chodzi tylko o ogonki i FAQ.

    bo pewnie 90 % ogloszen jest wlasnie odrzucana przez to.

    > 1. masakryczne opoznienia; czekanie na ukazanie sie posta przez 4 dni w
    > takim medium jak internet to nieporozumienie.

    a czy gdzies jest napisany _maksymalny_ czas wypuszenia ogloszenia w FAQ
    ? moderatorzy pracuja na powaznych stanowiskach, w duzych firmach, a nie
    u "pana stasia" ( Stasiow przepraszam ) w garazu, gdzie nie ma nic
    innego do roboty tylko przesurfowac po interenecie 8h i z nudow
    przewalic ogloszenia.

    > 3. skostnialy system; brak mozliwosci wprowadzenia jakichkolwiek zmian z
    > powodu ortodoksji adminow i najstarszych uzytkownikow usenetu.

    zaloz swoja grupe.

    > Wiadomo - irc jest ale czy ma sie dobrze ? Nie
    > wiem, pewnie nie.

    ma dobrze.

    > Teraz mamy milion portali z milonem roznych forum, do tego setki sajtow z
    > ogloszeniami.

    ale za tym stoja ludzie i pieniadze. nie porownoj komercyjnych portali z
    usenetem

    > A usenet ? Wiadomo - jest, ale w pewniej chwili panowie asmini
    > obudza sie z reka w nocniku - wlasciciele portali caly czas kombinuja jak
    > przyciagnac do siebie ludzi, strony z ogloszeniami wykonuja moderacje 5 -10
    > razy dziennie, zeby ogloszenia byly aktualne.

    a ile osob za tym stoi ? no i pieniadze ?

    > A na usenecie ? Grupa
    > ortodoksow na sile uczy lamerow ustawiac czytniki. Przy okazji tempi
    > wszelkie przejawy posiadania Outlooka

    posiadanie Outlooka to najwieksza i podstawowa glupota usera ( vide
    bezpieczenstwo ). ale jak juz go uzywasz to skonfiguruj go poprawnie i
    przystosuj sie do zasad.

    > O Gopher pisal nie bede, bo tego to juz pewnie nikt nie pamieta.

    oj pamietam dobrze. zapewne FSP tez kojrzysz ?

    > Prowadzilem kiedys zastepczo zajecia dla studentow informatyki (chyba 3
    > roku - nie jestem pewien) i na pytanie "Kto uzywa Usenetu" zglosilo sie ok
    > 20% ludzi a dobre 50% mialo silna ochote zadac pytanie : "A co to do cholery
    > jest ?"

    na akademi rolniczej ? teologii ? hutnictwie ? proponowalbym zadac to
    samo pytanie na wydziale elektroniki PW.

    > Wiadomo, ze kazdy moze powiedziec "Najwiekszy cham na p.p.d. to chinol" i

    jesli prowadzisz dyskusje na argumenty to nikt nie powie.

    > Ps. O nic nie postuluje. Nie chce nic zmieniac. Nie chce nic zakladac. Nie
    > chce miec nic wspolengo z grupa, do ktorej naleza panowie M i L.

    hmm M kojarza..a 'L' ???
    rzuc swiatlo na tajemniczego pana L

    m.