PracaGrupypl.praca.dyskusjeOstatni raz o p.p.o.Re: Ostatni raz o p.p.o.
  • Data: 2004-08-09 14:58:58
    Temat: Re: Ostatni raz o p.p.o.
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, to skoro nikt tego nie używa, to czemu tak Ci nagle zależy?
    > Jakoś tak jedno z drugim się nie zgadza.

    Nie zgadza sie z powodu bledu zawartego w samym pytaniu. Formulujac je
    zagubiles kontekst, a odniosles sie jedynie literalnie do kilku zdan mojej
    wypowiedzi.

    Nie
    > Skoro nic nie chcesz, to czemu tyle o tym piszesz?

    Brak checi wykonania czegos nie implikuje faktu bezsensownosci wypowiedzi na
    zwiazany z brakiem checi temat. Tutaj rowniez umknal ci gdzies kontekst,
    ktory wprost dziedziczy z kontekstow moich poprzednich wypowiedzi.
    Dziedziczenie to jest jawnie wskazane w temacie mojego posta.

    Pozdrawiam
    Tomek