PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o skutecznosci serwisow posrednictwa pracy? › Re: Opinie o skutecznosci serwisow posrednictwa pracy?
    From: "JJ" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Opinie o skutecznosci serwisow posrednictwa pracy?
    Date: Tue, 1 Feb 2005 20:08:21 +0100

    > Wczoraj z uporem maniaka wklepywalem swoje dane do jednego z wielu
    > serwisow
    > zajmujacych sie posrednictwem pracy na co moja zona zareagowala malym
    > oburzeniem iz trace czas na cos co nie ma sensu. W pewnym stopniu musialem
    > jej przyznac racje gdyz jak na razie nie odczulem "korzysci" w przypadku
    > innych serwisow, w ktorych rowniez wklepalem swe dane.
    > Moje pytanie jest dokladnie takie jak temat tego posta. Czy waszm zdaniem
    > jest sens wypelniac tego typu formularze i czy kogos jakis pracodawca
    > znalazl w ten sposob?
> [...]

    Zapewniam, że wprowadzenie aplikacji do baz danych firm zajmujących się
    pośrednictwem pracy ma sens. W moim przypadku to główna metoda pozyskiwania
    kandydatów, których aplikacje przekazywane są następnie do firmy zlecającej
    przeprowadzenie rekrutacji. Trzeba jednak pamiętac, że kryteria, którymi
    kieruje się konsultant selekcjonując życiorysy, narzocone są przez klienta
    płacącego firmie pośredniczącej za należyte zrealizowanie projektu.
    Trudno się dziwić, że często na wprowadzeniu aplikacji przygoda z serwisem
    pośrednictwa pracy się kończy. Konkurencja jest duża i to nie tylko wśród
    kandydatów. Firmy doradcze robią co mogą, aby to właśnie przedstawiony przez
    nie kandydat został zaakceptowany przez klienta. Niejednokrotnie
    zleceniodawcy zwracają się o pomoc do kilku różnych agencji, a płacą tylko
    tej, która dostarczy im odpowiedniego kandydata.

    Pzdr