PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgloszenie o praceRe: Ogloszenie o prace
  • Data: 2005-01-30 13:22:42
    Temat: Re: Ogloszenie o prace
    Od: "Anna Kamińska" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadna praca nie hanbi, ale przy naprawde niskich kosztach zamowienia w
    > zewnetrznej firmie sprzatajacej uslugi przyjscia dwa razy w tygodniu przez
    > wykwalifikowana sprzataczke i uprzatniecia malego biura takie cos w
    > obowiazkach pracownika umyslowego (sekretarka to badz co badz praca
    > umyslowa) jak dla mnie swiadczy o skrajnych oszczednosciach w firmie ze
    > wzgledu na zla sytuacje finansowa albo skapstwo wlasciciela, a co za tym
    > idzie zle rokowania odnosnie wysokosci pensji i ewentualnych negocjacji o
    > podwyzke po jakims czasie. Ale przynajmniej milo, ze ogloszeniodawca
> [...]

    Prowadziłaś kiedyś własną działalność?
    Jeśli pracodawca ma małe biuro, to sekretarce korona z głowy nie spadnie,
    jak 1, 2 razy w tygodnie złapie za mopa. Ostatecznie w domu to robi i nie
    czuje się poniżona.
    Sama tak kiedyś pracowałam i ba....jako programista. Jakoś żyję

    Dziwi mnie to ci się dzieje teraz.
    Rozumiem, że jak ktoś kończy 5, 6 lat studiów, to ma ambicje i aspiracje.
    Ale mamy też bezrobocie i dziwią mnie rekacje ludzi.
    Mała