PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgloszenie o praceRe: Ogloszenie o prace
  • Data: 2005-01-31 11:54:26
    Temat: Re: Ogloszenie o prace
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Patryk [Mon, 31 Jan 2005 12:29:21 +0100]:

    > Lepiej uważaj, idąc takim tokiem rozumowania może się kiedyś okazać,
    > że szef karze Ci ,,złapać'' za coś innego niż mop, bo przecież w
    > domu też to robisz, nie?

    Odbilo Ci? To co, moze jeszcze primadonna nie bedzie mogla umyc
    po sobie wlasnego kubka? A na biurku sobie posprzata czy tez jej
    sile fachowa wynajac? A jak wejdzie mi klient w uwalonych blotem
    butach, to rozumiem ze nalezy zamknac firme do popoludnia zeby
    nie narazac nikogo na wstyd i hanbe przetarcia kafelkow?

    Przesada w obie strony jest do luftu. Nakaz sprzatania duzej
    powierzchni biurowej bylby tez do luftu. Ale dlaczego strasznie
    upokarzajace ma byc 5-minutowe przelecenie odkurzaczem paru
    metrow kwadratowych raz na jakis czas -- nie rozumiem. Ja tez
    odkurzam i nie sprawia mi to tak potwornego dyskomfortu jaki
    tutajwszyscy nagle zaczeli odczuwac na sama mysl... ;)

    Kira