PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferty pracy dla marynarzy - gdzie szukać? › Re: Oferty pracy dla marynarzy - gdzie szukać?
  • Data: 2004-12-28 19:57:43
    Temat: Re: Oferty pracy dla marynarzy - gdzie szukać?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łuki " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:cqs697$a54$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzieki, znasz moze wiecej stron z ofertami pracy, ale od zagranicznych
    > armatorow? Na goglowaniu spedzilem duzo czasu, ale ze znalezieniem czegos
    > konkretnego jest ciezko...

    Nie spotkałem aby armator bezpośrednio szukał marynarzy na rynkach
    lokalnych.
    Zazwyczaj korzysta z usług agencji, najwyzej na kolejne kontrakty bierze
    ludzi "bezpośrednio" omijając w ten sposób koszty.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net