PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpracowywanie 2 maja › Re: Odpracowywanie 2 maja
    From: "Slawek" <g...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpracowywanie 2 maja
    Date: Mon, 24 Apr 2006 10:01:48 +0200

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2hudm$fnf$1@news.onet.pl...

    > 2 maja nie jest dniem wolnym od pracy, jego odpracowanie jest jak
    > najbardziej na miejscu.
    >
    > L.

    U mnie w firmie jest tak, że 2 maja mamy wolny za 1 stycznia, ponieważ
    jest tak że jeżeli dzień świąteczny wypada w dzień wolny to należy się
    dodatkowy
    dzień wolny do odebrania.

    A w tym roku 1 stycznia był w niedzielę więc należy się dodatkowy dzień
    wolny.

    Także zaproponuj pracodawcy że zamiast odpracowywać w sobotę chcesz odebrać
    sobie dzień za 1 stycznia.

    pzdr
    Sławek