PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpracowywanie 2 maja › Re: Odpracowywanie 2 maja
  • Data: 2006-04-24 10:04:15
    Temat: Re: Odpracowywanie 2 maja
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Slawek porozsypywal nastepujace haczki:
    > U mnie w firmie zawsze tak było (kwestia twojej wiary nie mam tutaj nic do
    > rzeczy )
    Kwestia wewnetrznych uregulowan w Twojej firmie, ktore daja pracownikom
    wiecej przywilejow niz mowi KP nie ma tutaj nic do rzeczy. Chodzi o
    ogolne zasady
    > Pozatym uchwała Sądu Najwyższego z 14 listopada 2001r wyraźnie mówi, iż
    > w sytuacji, gdy dzień ustawowo wolny od pracy wypada w dzień wolny np w
    > wolną sobotę -
    > pracodawca zobowiązany jest wyznaczyć w zamian inny dzień wolny.
    Gdy dzien ustawowo wolny od pracy wypada poza niedziela to nalezy sie
    dzien wolny od pracy - jesli wypada w niedziele to sie nie nalezy. A
    jesli w ciagu tygodnia wypadaja dwa wolne dni poza niedziela, to wymiar
    godzin ulega zmniejszeniu tylko z powodu jednego z tych wolnych dni
    (zatem drugi nalezy odpracowywac, patrz dyskusje na temat 1. i 3. maja)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl