PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialność materialna › Re: Odpowiedzialność materialna
  • Data: 2010-01-31 16:20:06
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hk49o5$el6$1@inews.gazeta.pl ben. <b...@c...pl> pisze:

    > Pierwszy miesiąc pracowała za darmo bo musiała oddać pieniądze za towar
    > który ukradli klienci w ciągu roku. Akurat po podpisaniu
    > odpowiedzialnośći trafiła na inwentaryzację, co ciekawe...
    > Nie powinna się na to zgodzić, co skutkowało by wypowiedzeniem pracy.
    Może jeszcze nie jest za późno (nie minęły 3 lata)?
    Przeczytaj artykuły od 114 KP, które podawałem wcześniej. Może tę kasę da
    się odzyskać i to z odsetkami.
    Podkreślam - żadna umowa itp. nie może zawierać zapisów mniej korzystnych
    dla pracownika niż postanowienia prawa pracy.

    > Chodzi defakto o kobietę która nie ma tyle odwagi i środków do życia żeby
    > sobie pomóc.
    To jest dorosła osoba. Środki ma, odwagę mieć powinna. Pytanie - czy chce o
    swoje walczyć?
    Jeśli nie - czy jest sens pomagać komuś na siłę?

    > Ja bym osobiście uciekł stamtad gdzie pierz rośnie.
    I tak za każdym razem?
    To gdzie i kiedy przetrenować jak się takim zjawiskom przeciwstawić?

    > Dyktafon zamówiony :)
    No i dobrze.

    --
    Jotte