PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Fri, 09 May 2003 00:08:38 +0200

    On Thu, 8 May 2003 08:34:55 +0200, "Mystery Me" <m...@w...pl> wrote:

    >Otrzymal Pan ode mnie odpowiedz z opisem stanowiska z mojego firmowego
    >konta.

    Niestety nie otrzymalem - a konta jest napewno OK bo od wczoraj otrzymalem 11
    wiadomosci na to konto, z tego 4 zza oceanu.

    >Wszytkich zainteresowanych stanowiskiem odsylam takze na praca oferowana
    >INZYNIERA - REGIONALNEGO PRZEDSTAWICIELA / POZNAN (PILNIE)

    Zapoznalem sie. Niestety nie ten region polski (chyba ze firma proponuje
    mieszkanie, oplaca przeprowadzke i zajmuje sie poszukiwaniem pracy dla mojej
    drugiej polowki) a takze nie ta specjalnosc. Ale tez mam watpliwosci ktora
    uczelnia w naszym kraju prowadzi specjalnosc ktora bylaby odpowiednia na to
    stanowisko to raz, dwa ze nie rozumiem co takiego wyjatkowego jest we
    wtryskarkach by wymagaly jakiegos super specjalisty (co to jest i z czym sie to
    je mniej wiecej wiem bo moj ojciec robil swego czasu formy do wtryskarek - gdyby
    mial takie zamowienia pewnie dalej by je robil).

    A byc moze trzeba rozwazyc inna forme organizacyjna dzialu handlowego. Handlowcy
    sa od tego by przedstawic oferte handlowa, prowadzic negocjacje, etc... bo te
    prowadzi sie na innym szczeblu (najczesciej zarzad), a na etapie ustalen
    technicznych (czyli inny szczebel bo rozmawia sie z pracownikami technicznymi
    potencjalnego klienta) handlowcow powinien wspierac konsultant techniczny (a
    taka funkcje moga pelnic osoby ktore te urzadzenia montuja, instaluja,
    serwisuja, ...). Jest to rozwiazanie bardzo popularne w sektorze IT bo
    specjalista od np. monitora transakcji nie musi sie znac na negocjacjach, i
    lepiej by swoj czas dzielil dodatkowo miedzy szkolenia i konsultacje (kosztujace
    i ponad tysiac dolarow za godzine, bo tyle kosztuje jego wyszkolenie), a
    handlowiec musi sie znac na wydeptywaniu sciezek do zarzadu i tak jak zarzad z
    ktorym negocjuje, nie musi miec zielonego pojecia co to jest monitor transakcji.

    Kyniu

    --