PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: Odp: Odp: Odp: jutro idę na rozmow
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Odp: Odp: jutro idę na rozmow
    Date: 05 Mar 2003 18:47:55 -0800

    "Katia" <m...@g...pl> writes:

    > Nie, zalozyla, ze dziecku oprocz ojca potrzebna jest TAKZE matka, i
    > najlepiej, zeby widywalo ja i mialo mozliwosc spedzenia z nia czasu
    > troche czesciej niz tylko w weekendy (a moze i w weekendy bierze
    > nadgodziny?). Ty natomiast zalozylas, ze dziecku wszystko jedno, byle
    > sie nim ktos opiekowal, w miare mozliwosci z rodziny.

    nie zalozylam. widze z obserwacji i doswiadczen wlasnych, ze nie musi
    to byc KONIECZNIE matka albo KONIECZNIE ojciec.
    bardziej sie liczy, zeby to byla osoba dorosla, odpowiedzialna i po
    prostu to dziecko kochajaca.

    w czasach kiedy ja dorastalam niewiele matek bylo stac siedziec w domu
    opiekowac sie dziecmi; oboje rodzice pracowali, dziecmi zajmowali sie
    dziadkowie, albo dalsza rodzina albo chodzily do przedszkola.
    i jakos nie zauwazylam zeby ci wszyscy moi rowniesnicy wyrosli na
    przestepcow, darmozjadow, frustratow czy neurotykow.

    ba, mozna nawet wysnuc wniosek, ze te dzieciaki nieco bardziej byly
    samodzielne niz takie rozpieszczane przez matki siedzace w domu.

    > A tu akurat masz racje: dzieci karmione piersia sa zdrowsze, bardziej
    > odporne i rzadziej maja alergie. Zaleca sie karmienie dziecka piersia
    > nawet do 2 lat.

    na szczescie sa juz dzis odciagacze do pokarmu i podgrzewacze do
    butelek.
    ojciec tez sobie da rade, tak samo jak i inny opiekun.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net