PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny temat › Re: Odp: Kolejny temat
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Kolejny temat
    Date: Wed, 5 Oct 2005 18:03:14 +0000 (UTC)

    kjuzik <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Uffff zawsze znajdzie się jakiś teoretyk który i tak wypowiada się nie na
    > temat badania rynkowe i decyzję o otwarciu sklepu pozostaw mnie. Ja pytam
    > się czy dla ludzi nie ważne czy siedzi on w Warszawie czy Krakowie jest sens
    > aby otworzyć komis z używanymi częściami. Czy jest takie zapotrzebowanie.!!!
    > Czy raczej nie ma tematu.

    z praktycznego punktu widzenia powiem, ze jesli masz dobra siec
    sprzedajacych i kupujacych oraz szybka rotacje towaru to ma sens.

    tu poniekad pojawi sie problem ze sprzedajacymi, bo oni beda sugerowac sie
    cenami na allegro, ktorych ty oczywiscie nie dasz bo nie zarobisz na tym.
    sam sie kiedys tym przez chwile zajmowalem i jesli klient nie zjechal
    z cen o 40%-50% to nie bylo rozmowy. kupujacych tez troche bylo, takze
    raczej sie nic nie marnowalo. fakt faktem, ze zdarzalo sie, ze z czyms
    zostales.

    na rynku prawde mowiac jest masa firm, ktora sie tym zajmuje. takze
    pierwszy nie bedziesz. pomysl jak jeden z wielu.