PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i list motywacyjny e-mailem › Re: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
  • Data: 2003-10-24 10:07:50
    Temat: Re: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze? Myslisz ze Acrobat Reader jest zainstalowany w kazdym komputerze?

    Użycie sformułowania "zawsze" do spraw ziemskich jest nieuprawnione, to
    pewne.
    Natomiast jeżeli firma ma problem z otwarciem pliku pdf, to mozna
    domniemywać, że ma równiez szereg innych problemów, które bardzo szybko
    stana sie problemami pacjenta. Może lepiej nie miec odzewu od kogoś, kto
    ma problemy z otwarciem pdf?
    :-)

    Pzdr: Catbert EHRM