PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i list motywacyjny e-mailem › Re: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
  • Data: 2003-10-25 08:57:33
    Temat: Re: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl szukaj wiadomości tego autora

    Lesio5 wrote:
    > Użytkownik "mnie tu nie ma" <m...@p...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bnag2b$aim$1@news.onet.pl...

    > Zawsze? Myslisz ze Acrobat Reader jest zainstalowany w kazdym komputerze?
    pdf to, jak sama nazwa wskazuje - Portable Document Format. czyta go
    mnostwo innych programow, nie tylko Acrobat Reader. i sa takie programy
    pod _kazdy_ system operacyjny, i nie masz ryzyka ze Ci sie tabelki
    rozjada czy cos w tym stylu. albo ze maja stara wersje, ktora nie
    otworzy Twojego pliku

    marcin