PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdmowilem pracy za 9 tys.bruttoRe: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
  • Data: 2008-01-09 08:05:15
    Temat: Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-01-09, Jackare <jacek.leszczuk_WYCIĽĆ...@i...pl_wycišć> wrote:

    > piszę w odniesieniu do tego co było teraz. W lecie likwidowałem dwa
    > fundusze. Po 18 i 19 miesięcznym okresie, wypłaciłem średnio 150%
    > zainwestowanych pieniędzy.

    Sam tak robię, to wiem o co Ci chodzi. ALE - nie widze tu możliwości
    zagwarantowania owych 40%. W czasach hossy wyniki >100% nie są jakoś
    szczególnie wysokie.

    Natomiast zastanów się co się stanie jak komuś koniec okresu
    oszczędzania przypadnie na środek bessy. Może się okazać, że lwią część
    nagromadzonego przez lata zysku zje mu ładnie faza spadkowa (a straty
    pod koniec będą największe, bo ma największy kapitał).

    Ja się zgadzam, że można zarobić na funduszach. Ale uważam, że
    przesadziłeś i to ostro ze stopą zwrotu. Taka bardziej realna jest na
    poziomie 15% rocznie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl