PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdmowilem pracy za 9 tys.brutto › Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
  • Data: 2008-01-12 22:25:51
    Temat: Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć> szukaj wiadomości tego autora

    > skoro masz takie branie to... zarządaj podwyzki w obecnej pracy i sprawa
    > załatwiona,

    Jak sam widzisz wątkotwórcy nie chodzi tylko i wyłącznie o kasę.
    Prawdopodobnie dla firmy w miejscowości autora płaca rzędu 5 tys brutto jest
    płacą wysoką, jeśli nie bardzo wysoką.
    Zarządanie większych pieniędzy " bo ktoś mi tyle daje i jak nie dostanę to
    odejdę" prawdopodobnie skończyłoby się skwitowaniem tematu słowami "no to
    żegnamy" (gdybym to ja prowadził tą firmę prawdopodobnie sam bym tak
    powiedział i raczej na pewno miałbym sporo chętnych do pracy biuorwej za 3,5
    tys netto w niedużym mieście), ale jak sam widzisz autorowi wątku zupełnie
    nie o to chodzi.
    --
    Jackare