PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdmowa nadgodzin › Re: Odmowa nadgodzin [OT i wycieczki osobiste]
  • Data: 2007-08-03 21:17:39
    Temat: Re: Odmowa nadgodzin [OT i wycieczki osobiste]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.twh4reujl65uph@lapton Alex <a...@i...com>
    pisze:

    > Co do godzin nadliczbowych to piszesz bzdury.
    Nie. Bzdury piszesz ty.

    > Kto jest prostakiem widać i nie musisz niczego pisać.
    Ale mogę.
    Oto dowód: jesteś prostakiem. Co gorsza nieinteligentnym.

    > Zawsze pomiatasz ludźmi?
    Ludźmi nigdy.

    > Może jesteś samotnym, zgorzkniałym brzydalem?
    Nie, mam od lat fajną dziewczynę, czy jestem brzydki - nie wiem. Dla niej
    nie.
    A jak u ciebie? CKM i trzecia gonitwa?

    > Myślałeś o psychoterapeucie? To podobno pomaga. Pewnie nie pomyślałeś,
    > bo nie masz pojęcia co to jest. Poszukaj w Internecie.
    Po cholerę mam o tym myśleć. Tobie zresztą nie pomogło, to po co doradzasz.

    > Czy tylko w Internecie rozładowujesz napięcie?
    Wyłącznie. I polecam ci to. Wyjdź wreszcie z dworcowej toalety.

    > Koniec tematu, szkoda na ciebie czasu JT ;)
    A o tym to nie ty, chłopino, decydujesz.

    >Pomyśl o jakimś hobby
    Nie próbuj się radzić. Sam sobie znajdź.

    --
    Jotte