PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] :( ech...Re: [OT] :( ech...
  • Data: 2004-02-07 16:20:43
    Temat: Re: [OT] :( ech...
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomfas" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bvvvf5$goo$1@news.onet.pl...
    > No wiem, wiem. Ale powstaje istotne pytanie: za ile? 1000-2000-3000? 3000
    > mogę oszczędzic na mc za granica myjąc gary, 5000 robiąc coś trochę
    > lepszego... wtedy jest szansa na to ze po 2-3 latach mozna np. msylec o
    > mieszkaniu, samochodzie itd itd. A tutaj?... gora co moge zarobic - jeslis
    > ie pracodawca bardzo pomyli ;-) - to 3000. Z czego 800-1500 wydam.... No
    ale
    > jak na razie nie mam wyboru :-). Wiec uszy do góry! :-)
    >
    > pozro.
    > t.

    Tomfas :o
    ... widze ze masz identyczny system oceny sytuacji co moj,
    dopiero to przeczytalem ...

    dokladnie, zycie jedno i jeszcze krotkie hehe,
    a co do jakosci zycia ...
    nie ma tu, to jest gdzies indziej,
    a gdzie to sie okaze,
    w kazdym razie sprobowac trzeba,
    zebym sobie kiedys nie powiedzial
    ... a widzisz [plask] ..
    a wegetowac to porazka :[
    znalezc prace, ktora by mnie satysfakcjonowala finansowo w polsce..
    tez problem ... :/
    Tomfas dobrze mowi,
    zbierac na mieszkanie [licze 2 pokojowe w bloku] to12 lat + 4 lata na
    samochod...
    to pomylka przy zalozeniu 3000 netto. ...

    tymaczesem sa kraje, w ktorym mozna to zrobic powiedzmy 2 krotnie szybciej.
    chodz to i tak pesymistyczne zalozenie.
    jak dla mnie liczba [8] to duza oszczednosc,
    przy jednoczesnym bogaceniu sie :]

    takze nic z psychologii tu chyba nie ma :-) tylko ciutke matmy + odrobina
    myslenia - z duza dawka odwagi :]

    takze niech nikt sie nie dziwi .... bo nie ma powodu....

    pozdr.
    mikl