PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] Podawanie danych firmy w ogłoszeniach.Re: [OT] Podawanie danych firmy w ogłoszeniach.
  • Data: 2006-05-12 21:18:58
    Temat: Re: [OT] Podawanie danych firmy w ogłoszeniach.
    Od: "gslabs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Blady" <maja(no spam)@wp.pl> wrote in message
    news:e41snd$pmv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na pewno nalezy podac nazwe firmy, branze, stanowisko i wymagania, bo
    > inaczej trudno sobie wyobrazic rozsadnych kandydatow aplikujacych.

    > Jesli chodzi o dane adresowe, to uwazam, ze niekoniecznie, w zaleznosci od
    > branzy i wielkosci firmy.

    > U mnie np. na ogloszenie odpowiedzialo mail`em 430 osob i gdyby chociaz
    > niewielka czesc z nich chciala przyniesc aplikacje osobiscie to
    > zablokowaliby mi prace sekreteriatu na kilka dni, a najprawdopodobniej
    > wprowadzili zamieszanie w calej firmie.
    > Z tego samego powodu nie podaje juz w ogloszeniach nr telefonu, bo z
> [...]

    Itd. Tego typu problemy i wiele innych rozwiazuje zatrudnienie agenta, ktory
    zna sie
    na branzy. Agent poda wszelkie swoje dane do publicznej wiadomosci, jemu
    zaplaci
    sie za przyjecie 1000 zgloszen, jeszcze wiecej maili ze spamem, blokade
    komorki i sekretariatu.
    Co najwazeniejsze, agent do ostatniego momentu (kiedy uzna ze nadajemy sie
    na rozmowe
    z jego klientem czyli firma do ktorej aplikujemy) nie poda nazwy firmy, ani
    adresu, ani telefonu,
    ani maila, za to poda charakter pracy i co najwazniejsze - widelki placowe.

    I tak to dziala w UE. Firmy po 200-300 pracownikow nie musza miec swojego
    dzialu HR ani
    angazowac do tego swoich wlasnych ludzi bez znajomosci procesow rekrutacji.
    W Polsce
    jest grafton, addecco i na pewno inne. Czy sa za drodzy by skorzystac z ich
    uslug? Moze ma
    to rozwiazanie jakies inne wady?

    pozdro
    gslabs