PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do ocenyRe: [OT]: CV do oceny
  • Data: 2009-04-10 11:16:52
    Temat: Re: [OT]: CV do oceny
    Od: Michał Szeląg <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GregZorbaEmmanuelYork wrote:

    > potwierdziłem konfigurując system, zapiąłem to co najwięcej energii
    > ciągnie z zasilaczem 300W ;) a szkoda że nie znalazłem jakiegoś raida w
    > ofercie, bo mógłbym ze 16 dysków dołożyć, a jestem w stanie przypuścić
    > że nie sprawdzasz też ilości miejsca na dyski, ilości wyjść w zasilaczu,
    > wydajnośći prądowej każdego z nich
    >
    > Andrzej

    problemem wydajności zasilania jest przede wszystkim grafika i procesor.
    Dyski może też jak faktycznie masz ich 16 a w każdym silniczek 15k.
    Konfigurator serwerów jest dostępny dla klientów hurtowych...

    Konfigurator jest tworzony przez operatora, ja jako programista dostarczam
    narzędzie. Jeżeli operator stwierdzi, że podnoszone przez Ciebie założenie
    wydajności zasilacza jest istotne, może zawsze ustawić atrybut wszystkim
    kategoriom(w tym kategorii zasilacz jako dostarczający wartość, a innym
    kategoriom jako odbierającą) i ustawić wszystkim elementom wartość poboru
    macy, a zasialczowi wartość jego wydajności. Wtedy będzie efekt taki, o
    jakim właśnie mówisz, tzn. Po dodaniu 11 dysku konfigurator zabroni Ci
    dodania kolejnego elementu, gdyż "Nie wyrobi zasilacz". Operatorzy tworzący
    konfigurator na moim narzędziu najwyraźniej uznali, że nie jest to istotny
    parametr, przy takich elementach z jakich się buduje PCty.

    Ilość miejsca na dyski, cyba jest sprawdzana, wyjść w zasilaczu też można
    sprawdzić, jednakże najczęściej jest ich więcej(pod kątem właśnie
    wydajności prądowej) niż wyjść sata i ide w płycie głównej. W związku z
    powyższym nikt nie zadał sobie trudu aby to ustawić.

    Konfigurację każdego parametru o którym piszesz umożliwia moje narzędzie,
    jednakże przy budowie zwykłych pctów, nie są to parametry istotne i nikt
    nie zadaje sobie trudu aby je ustawiać.

    Pozdrawiam, M.Sz.