PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY › Re: OFERTA PRACY
  • Data: 2003-09-22 12:42:06
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BLACK.CO <s...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Moderator schował go sobie na dyskietce.
    > Dlaczego się więc mądrzysz jak nie znasz przedmiotu sporu ?
    > jeśli chcesz to wyślę tobie tego posta (ofertę pracy)
    > może nabierzesz innego spojrzenia
    >
    > Moderator mi pisze że czeka na moją ofertę poprawioną
    > poprawiłem, wysłałem i nadal nic

    Kolego, nie obraź się, ale masz naprawdę jakieś problemy z komunikacją.

    1. Nie potrafisz przeczytać i zrozumieć prostego tekstu (FAQ p.p.o)
    2. Nie potrafisz napisać prostego posta z ofertą pracy
    3. Nie przyjmujesz do wiadomości uwag, które ludzie ci piszą
    4. Smarujesz jakieś bzdurne posty wkoło Wojtek te same
    5. Nie potrafisz znaleźć innych miejsc z ogłoszeniami
    6. Domagasz się ode mnie przeczytania posta, który jest niedostępny (jak
    zatrudnisz pracownika to też będziesz wydawał mu polecenia w nieistniejących
    postach ?)

    I ty chcesz prowadzić biznes i być pracodawcą ????