PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY › Re: OFERTA PRACY
  • Data: 2003-09-22 19:49:38
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:2t3f6ea4a8i4568n3e8%sal@hell.pl...

    > Nie zrozumiałeś. Przeczytaj jeszcze raz. Powoli. Potem kolejny raz. Zauważ
    > "trzymać się FAQ".

    Pisze do ciebie powoli, bo wiem, ze wolno czytasz.........

    Jesli juz piszesz komus na grupe, to odpowiadaj precyzyjnie i bez
    zarozumialosci. Zwrocilem ci uwage, ze tyle samo cennego czasu mogles
    poswiecic na konkretna odpowiedz, ktora by zalatwila na poczatku problem bez
    rozdmuchiwania dyskusji.
    . Jakos to do ciebie nie dociera, natomiast zaczales straszyc strajkiem
    wloskim.....

    Podobnie jak stwierdzasz, ze nikt nie musi dawac ogloszen na usenecie, tak
    samo ja uwazam, ze nikt nie musi byc obowiazkowo moderatorem. A jesli juz
    wziales lub dales sobie wcisnac ten obowiazek, to zachowuj choc troche
    kultury, nie traktuj ogloszeniodawcow jak admin usera i zastanow sie nad
    celem istnienia takiej grupy , przyczynami jej moderowania. i tym kto i w
    jakim celu jest odbiorca zamieszczanych w niej postow.
    jak to przemyslisz, to sie zachowuj odpowiednio, a nie odstawiaj primadonny.
    Uswiadom sobie,ze masz pod piecza grupe trudna, nietypowa, w ktorej bardzo
    duzy odsetek beda stanowic posty od ludzi nieznajacych zasad usenetu, nie
    widzacych KTO to jest ten FAQ i gdzie go mozna spotkac. I w interesie
    poprawnego spelniania roli tej grupy jest doprowadzenie do zamieszczenia
    tych postow w formie nadajacej sie do publikacji, a nie szkolenie
    ogloszeniodawcow .
    ">Poza tym chcę wierzyć, że ogłoszenia wysyłają inteligentne osoby.
    >Chociaż po zawartości mailboxa z ogłoszeniami z ppo - zaczynam mieć pewne
    >wątpliwości."..
    Trudno, pracodawcow mamy takich, jacy sa, niejednokrotnie nie odrozniaja
    html od zwyklego tekstu ale za to swietnie np szyja ubrania i potrzebuja do
    tego pracownikow..
    I na koniec jeden cytat z netykiety, ktory moze dopomoc ci lepiej pelnic
    obowiazki zgodnie z jej zasadami.

    "Spodziewaj się pewnego opóźnienia, jeśli wysyłasz artykuły na listy
    moderowane. Moderator może zmienić temat twojego listu, aby lepiej dopasować
    go do określonego wątku."
    Widzisz...mozesz sam dopisac miasto w temacie.
    http://dom.acn.pl/pomoc/net_2.shtml

    Mam nadzieje, ze skorzystasz ze wskazowek ktore udzielila ci Nina.

    Ps: Nie obchodzi mnie tresc posta ktory wywolal dyskusje, natomiast
    zastrzezenia budzi twoje zachowanie i arogancki sposob dyskusji.
    --
    Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##