PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACYRe: OFERTA PRACY
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: OFERTA PRACY
    Date: Mon, 22 Sep 2003 03:07:19 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    [...]
    > To jest tak. Duże agencje nie mają generalnie problemów z techniczną stroną
    > artykułów. Problem leży głównie w jednorazowych ogłoszeniach pojedynczych
    > osób. Takie osoby generalnie nie interesują żadne zasady, FAQ itp.
    > One chcą mieć wszystko 'już, pilnie, od razu'.

    Tak, wiem o tym. Tylko, ze odpowiadajac tak jak odpowiadasz zaogniasz
    jedynie konflikt i utwierdzasz ich w przekonaniu, ze tu sa jakies
    "glupie reguly" "peerelowska cenzura" i tym podobne. Sam widzisz w tym
    watku, do czego to prowadzi - do uprzedzen i pyskowek i najczesciej
    taki pracodawca daruje sobie wogole umieszczanie tutaj ogloszenia.

    Tymczasem spokojne, asertywne (nie lubie tego slowa ale akurat
    dokladnie o to chodzi) wyjasnienie "dlaczego" i uprzejme zwrocenie
    uwagi, ze moderowanie zajmuje czas, ze jest robione wolontariacko a
    nieodplatnie z reguly konflikty zazegnuje i wszyscy odchodza
    zadowoleni.

    Tak przynajmniej wynika z mojej paroletniej praktyki moderatora.

    > Oj. Jesteś przewrażliwiona.

    Byc moze jestem przewrazliwiona - ale tez nie bylabym, gdyby nie takie
    a nie inne odpowiedzi ludzi, traktujacych innych ludzi bez szacunku.

    To, ze ktos czegos nie wie czy nie rozumie to jeszcze IMHO nie powod,
    zeby go traktowac bez szacunku czy "na odwal sie".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net