PracaGrupypl.praca.dyskusjeO tym jak Greg pracy szuka(l)Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
  • Data: 2003-07-27 08:55:44
    Temat: Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrG napisał:

    > Greg - gratuluje podejscia do zycia. Szkoda ze nie jestes z Warszawy,
    > bo moglibysmy pogadac o pracy dla Ciebie ;-)

    Cóz za znajomość ludzkiej psychiki, czuję się dogłębnie ukarany, spać
    nie będę mógł, jeść nie będę mógł, pić nie będę mógł - tylko modlitwa mi
    pozostanie. ;)
    A jak będę pro i grzeczny, to też dostanę taką pracę, pleeeeeeease. :)
    Od razu przypominają mi się czasy przodowników pracy [ale do Grega nic
    nie mam - on wierzy w to co chce i co widzi, ja w to co ja chcę i w to
    co widzę].

    Flyer