PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-17 00:27:41
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman <r...@o...pl> wrote:
    > Ale wrocmy do doswiadczenia. Jaki zastaw barw spektralnych emituje ekran monitora
    > kineskopowego wypelniony barwa mieszana zolta? Czy opierajac sie jedynie na
    > doswiadczeniu, przy zalozeniu ze nie posiada Pan wiedzy na temat budowy monitorow,
    jest
    > w stanie Pan obiektywnie to stwierdzic?

    Oczywiście. Jeżeli mam stwierdzić jakie długości fal emitowany jest z
    danego obszaru kineskopu, to buduję odpowiedni układ optyczny z
    pryzmatem na końcu i rozszczepiam światło. Poszczególne długości fal da
    się wtedy określić.

    > Chyba teraz sie Pan zgodzi ze mna ze doswiadczenie nie zawsze przynosi prawdy
    > obiektywnej.

    Prawidłowo przeprowadzone i opisane doświadczenie zawsze przynosi prawdę
    obiektywną. Kłopot w tym, że interpretuje wyniki człowiek i tak, jak Pan
    to własnie pokazał, może wyniki te błędnie zinterpretować.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313