PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieudolny czlonek grupy - problemRe: Nieudolny czlonek grupy - problem
  • Data: 2005-07-28 10:44:48
    Temat: Re: Nieudolny czlonek grupy - problem
    Od: "Charles Kamiński" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Ch KInbote" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5f1c.00000830.42e8a794@newsgate.onet.pl...

    > Hm. a nie sadzisz, ze takie podejscie do rozmowcy i obnoszenie sie z tym, ze
    > nie starasz sie go zrozumiec i wlasciwie Cie nie obchodzi to, co on mowi,
    > jest niegrzeczne i nieco lekcewazace? Do realizowania niektorych potrzeb
    > bardziej nadaja sie blogi niz grupa dyskusyjna.
    >
    > I.

    Wybacz, ale Ty też nie starasz się mnie zrozumieć tyle że się
    z tym nie obnosisz. Pozwolisz, że wytłumaczę 1) ja nie staram się
    Ciebie zrozumieć bo jak mówiłem poruszana tematyka mnie nie
    obchodzi, (mam do tego prawo podobnie jak mam prawo nie
    czytać uważnie wszystkich postów na grupie albo nawet
    w tym wątku, jestem leniwy). Zwykle sprawy mają wiele płaszczyzn,
    ja wypowiedziałem się wtemacie tego co nazwałem "humanistyczną
    impresją" (np nt. wrednych emocji jakie potrafią wytworzyć
    pewni ludzie).
    Nie mam obowiązku wypowiadania się w temacie
    do którego Ty dążysz, słabo go rozumiem, nie interesuje mnie.
    Mam po prostu wrażenie że nic nie udało by mi się na ten temat
    powiedzieć. Mówię co chcę, w temacie obowiązków, np obowiązku
    zachowywania się tak jak inni, jestem ogólnie słaby.
    Co już dało się zauważyć i co wiąże się ogólnie z tematyką
    bo to wywołuje wrogość u przeciętnego człowieka.

    pzdr
    TK