PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej przyszlosciowa specjalizacja informatycznaRe: Najbardziej przyszlosciowa specjalizacja informatyczna
    From: Krzysztofsf <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Najbardziej przyszlosciowa specjalizacja informatyczna
    Date: Wed, 07 Sep 2005 23:43:03 +0200

    Dnia Wed, 07 Sep 2005 23:18:58 +0200, Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Każda instalacja Linuksa na biurkowym komputerze to wydarzenie generujące
    > news u Reutera :)

    > Zdarzyło mi się tez kiedyś. Przez tydzień. Na najbardziej-user-friendly
    > dystrybucji, jaką można było sobie wówczas wyobrazić...
    > zupełnie-jak-windows-funkcjonalnej, hahahaha, Mandrake 7.cośtam.
    > Tak, wierzę, teraz to Mandriva już jest naprawdę zajextra, ale nie będę
    > próbował, sorry :)

    I nie probuj. W przeciwienstwie do Mandrake 10.1 jest to jeszcze wersja
    niestabilna, o czym naturalnie mozna sie dowiedziec z netu a nie z
    dystrybucji gazetkowej, platnej.
    Osobiscie mialem do czynienia przez dluzszy czas z Auroxem 9 na slabym
    sprzecie, obecnie ucze sie na Mandrake 10.1 na mocniejszym - i roznice
    oceniam jak pomiedzy win 3.11 a win95.
    Swoja opinie opierasz na pracy na systemi, ktory ktos ci skonfigurowal,
    skompilowal jadro itp, czy tez ten okres spedziles na samodzielnych
    probach konfigurowania?

> [...]
    > przez webmaila, ponieważ skonfigurowanie klienta poczty przekracza ich
    > możliwości.
    >
    > - Gadu-Gadu, komunikator, który do dziś nie oferuje podstawowych
    > funkcjonalności dostepnych w ICQ w roku 1998-99; którego serwery
    > działają... czasami; którego od np. Tlena dzieli przepaść pod każdym
    > względem (na korzyść tego ostatniego) jest najpopularniejszym (a potem
    > długo, długo nic) komunikatorem w Polsce.
    >
    > - Każdy nowy rocznik użytkowników komputerów jest głupszy.
    >
    > Oto trzy (nie wszystkie) powody mojego sceptycyzmu w kwestii mozliwej

    A co to ma wspolnego z pania Krysia, ktorej pan Kazio (znajacy sie na
    rzeczy) postawil na biurku skonfigurowany komputer z ikonkami na pulpicie
    do programow , ktorych ma uzywac ?

    Dodatkowo. Nie uwazam, ze wszyscu rzuca sie na zmiane systemow i
    oprogramowania, natomiast ilosc wdrozen moze byc na tyle znaczaca, ze
    troche ludzi w roznej formie sie przy tym pozywi.