PracaGrupypl.praca.szukana<< Nadzór informatyczny - NetCare >><Opieka sieciowa/Internet> [ WAWA ]Re: << Nadzór informatyczny - NetCare >><Opieka sieciowa/Internet> [ WAWA ]
  • Data: 2003-08-01 01:31:01
    Temat: Re: << Nadzór informatyczny - NetCare >><Opieka sieciowa/Internet> [ WAWA ]
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m.sQ" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    news:bgbb6b$186p$1@foka.acn.pl...
    > informatyczne.
    > ( rónież w technologii klastra) ZenWorks
    >
    > Szczerze zakres wiedzy na poziomie srednio zainteresowanego informatyka po
    > LO

    Zwłaszcza Lotus Domino. Słyszałem, że uczą o nim na informatyce w klasach o
    profilu biol.-chem i dziennikarskim.

    > Wogole jak mozna wpisac ze doskonala znajomosc skanera wirusowego :)

    Czy ty wiesz co to jest McAfee?

    > Ogolnie ja nadal zyje nadzieja ze wszyscy beda stawiac sieci oparte o
    > Linuxa.

    A ja żyję nadzieją, że Polacy wylądują na Księżycu. Soon.

    > Natomiast sam Small Business Server tutaj wymieniony jest IMHO poraszka.
    > Stawianie sieci na tym jest wrecz smieszne.
    > Zmieniacie przynajmniej haslo z defaultowego zaq12wsx ?

    Nie. Zostawiamy tak jak jest. Po co zmieniać? Jak klient chce to robimy to
    za dopłatą.W końcu koszty certyfikatu muszą się zwrócić.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki