PracaGrupypl.praca.szukana<< Nadzór informatyczny - NetCare >><Opieka sieciowa/Internet> [ WAWA ][OT]Re: << Nadzór informatyczny - NetCare >><Opieka sieciowa/Internet> [ WAWA ]
  • Data: 2003-08-03 02:30:05
    Temat: [OT]Re: << Nadzór informatyczny - NetCare >><Opieka sieciowa/Internet> [ WAWA ]
    Od: Rafal Milczewski <r...@i...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisal(a)

    > Zwłaszcza Lotus Domino. Słyszałem, że uczą o nim na informatyce w klasach o
    > profilu biol.-chem i dziennikarskim.

    Skladniki:
    - Serwer aplikacyjny
    - Serwer NNTP
    - Serwer LDAP
    - Server HTTP
    - Serwer STMP.

    Programowanie w:
    - Lotus Script
    - Formula
    - Java
    - JavaScript
    - ewntualnie w C/C++ API
    - na bardzo upartego w PHP takze.

    I jest pan pewien ze tego ucza na informatyce w <quote>w klasach o profilu
    biol.-chem i dziennikarskim.</quote> ?

    Ani administrowanie nie jest trywialne ani programownie w Lotus Notes/Lotus
    Domino.

    Rafal

    --
    Rafal rafal@ http://
    Milczewski inx.pm.waw.pl inx.pm.waw.pl/~rafal

    Esencja netykiety: Tnij cytaty, odpowiadaj ponizej przedpiszcy!