PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-07 08:26:45
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol wrote:

    > A ty co ? Obronca ucisnionych ? Pisalem moderatorom, ze sie odczepie, jak

    Obronca niesprawiedliwie oskarzanych i przeciwnik niekonstruktywnego
    czepialstwa. I pewnie pare innych by sie znalazlo, ale nie chce mi sie
    wymyslac.

    > beda sie regularnie ogloszenia na p.p.o. ukazywac. Ukazuja sie regularnie,
    > wiec sie ich nie czepiam (jesli uwazasz ze sie czepiam to wskaz w ktorym
    > miejscu, od czasu gdy ogloszenia ukazuja sie codziennie, odfiltruj rowniez
    > moje odpowiedzi na ich chamskie zaczepki, bo to nie ma zwiazku ze sprawa).
    > No inteligentny robiercie (bez urazy - nie ma tu szyderstwa) Potrafisz to
    > zrobic ?

    Coz, sam zaczales po chamsku, wiec sie nie dziw, ze w taki sam sposob
    zostales potraktowany (o ile rzeczywiscie tak bylo).
    Nadal prowokujesz (niektorzy nazywaja to pieniactwem), vide: glosowanie.
    Fakt, da sie zauwazyc pewna zmiane w Twoim podejsciu, ale nie da sie
    nasrac komus w domu a pozniej mowic, ze wiecej sie nie bedzie i liczyc
    na przyjazne przyjecie.
    A co do tego co mam odfiltrowac, to wizerunek czlowieka buduje sie na
    podstawie jego _wszystkich_ odpowiedzi a nie tylko wybranych.
    Jesli ktos dla jednych jest uprzejmy a do innych rzuca miesem (niech
    bedzie, ze pomijam skrajne przypadki, kazdy moze sie zdenerwowac), to
    znaczy, ze jest falszywy.
    --
    Robert Jaskula