PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa co może liczyć student informatyki 2-gi rok? › Re: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    From: qfelek <q...@u...ii.ap.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    Date: Fri, 15 Apr 2005 04:07:41 +0200

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > To co w końcu studiujesz, bo nie rozumiem? Klient też by pewnie nie zrozumiał
    > takiego słowotoku.

    sorrka byla godzina 2;) a teraz jest praktycznie 4 wiec tez bedzie
    skomplikowane;)
    studiuje zarzadzanie w przemysle na aghu oraz info na ap, w sumie to
    polecam mieszanke, bo to zarzadzanie co mam to studia inzynieryjne, a i
    duzo jest prawa, rachunkowosci, a przede wszystkim projektow. na ap
    informatyka jest na poziomie ciezkim do okreslenia, bo nalezy zaznaczyc
    ze jest to uczelnia pedagogiczna i wymagaja przede wszystkim zrozumienia
    podstaw, aby moc pozniej to przekazac. oczywiscie wiedza ktora mozna
    zdobywac na ap znacznie sie rozni (studiowalem pol roku na uj - info,
    tam wlasnie wszystko toczylo sie wokol programowania) jest wiele "nie
    potrzebnych przedmiotow" (pakiet offica np. ktory niby kazdy z nas
    powinien znac, a tak nie jest:P, szczegolnie mowie o excelu).
    informatyka jest zbyt rozlegla dziedzina nauki zeby moc gdzies studiowac
    informatyke. bedac studentem dopiero teraz przegladam plan studiow i
    musze stwierdzic, ze ciezko znalesc cos innego poza programowaniem,
    ktorego na infie jest zawsze najwiecej. studia wygladaja tak; 1 rok:
    fizyka, matma w szelakim wydaniu -> cel uwalic kogos i wybrac
    najlepszych... szkoda troszke tych praktyk stosowac bo znam duzo osob
    ktore nie moga sobie poradzic z logika, algebra a programowanie im idzie
    bardzo dobrze.
    studiowanie na mniej znanych uczelniach (ap) nie jest zle, mozna duzo
    latwiej uczestniczyc w roznych projktach, a i czesto na uczelni
    praktycznie sie czegos nauczyc (wolontariaty w sekcjach
    informatycznych), przykladowo jak studiowalem na uj to malo kto mial
    pojecie o hardware, pojecie o akcesoriach sieciowych, natomiast
    potrafili pisac programiki jakis funkcji matematycznych...
    i na koniec pytanie: jak wy sobie wyobrazaliscie prace informatyka, a
    jak wyglada;)

    pozdrawiam @ll za wysluchanie kazania ;)
    qfelek