PracaGrupypl.praca.szukanaRe: NTMultimedia - UWAGA OSZUST!Re: NTMultimedia - UWAGA OSZUST!
  • Data: 2011-03-10 15:12:01
    Temat: Re: NTMultimedia - UWAGA OSZUST!
    Od: jurnalisto <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 14:54, Przemek Nowakowski <p...@g...com> wrote:
    > Mnie też oszukał. Robiłem dla niego stronę za którą wziął parę tys. zł
    > od klienta. Mi miał zapłacić 2500 zł. To że podpisał ze mną umowę
    > uśpiło moją czujność, przekazałem mu kod w dobrej wierze. Niestety
    > poza otrzymaniem 500 zł  do dzisiaj nie zapłacił mi całej kwoty, a sam
    > zleceniodawcę już dawno skroił. UWAŻAJCIE NA NIEGO, to że macie umowę
    > nie daje wam pewności otrzymania zapłaty, teraz tylko droga sądowa
    > została.
    >
    > Ludzi oszukanych przez Jakuba Augustyniaka jest masa. Trzymać się od
> [...]

    Chciałbym ostrzeżec wszystkich przyszłych zleceniodawców jak i
    wykonawców usług dla Jakuba Augustynika - właścieciela firmy
    NTMultimedia z siedzibą w Trzecielu przed współpracą z nim.
    Notorycznie oszukuje ludzi, bierze zaliczki po czym nie wykonuje
    zleconych prac. Wynajmuje programistów,grafików,którzy robią na jego
    utrzymanie i nie płaci im. Sam do nich niestety należę. Proszę wpisać
    nazwę jego firmy w wyszukiwarce google aby zobaczyć ile negatywnych
    opinii o nim powstało(wpisy sięgają 2008 roku). Posiadanymi
    referencjami i firmowymi stronami www sprawia wrażenie profesjonalnej
    i rzetelnej firmy, na co ludzie się naiwnie nabierają.

    więcej informacji:

    - http://ntmultimedia.com.pl/