PracaGrupypl.praca.szukana › Re: NTMultimedia - UWAGA OSZUST!

  • 1. Data: 2011-01-31 18:02:44
    Temat: Re: NTMultimedia - UWAGA OSZUST!
    Od: k...@g...com (M)

    NTMultimedia - Oszuści

    http://www.dodajoszusta.pl/historia/2-firma-projektu
    jaca-strony-www-ntmultimedia-pl-oszusci-jakich-malo.
    html

    --
    Wyslano z serwisu -> http://

  • 2. Data: 2011-02-02 13:54:11
    Od: Przemek Nowakowski <p...@g...com>

    Mnie też oszukał. Robiłem dla niego stronę za którą wziął parę tys. zł
    od klienta. Mi miał zapłacić 2500 zł. To że podpisał ze mną umowę
    uśpiło moją czujność, przekazałem mu kod w dobrej wierze. Niestety
    poza otrzymaniem 500 zł do dzisiaj nie zapłacił mi całej kwoty, a sam
    zleceniodawcę już dawno skroił. UWAŻAJCIE NA NIEGO, to że macie umowę
    nie daje wam pewności otrzymania zapłaty, teraz tylko droga sądowa
    została.

    Ludzi oszukanych przez Jakuba Augustyniaka jest masa. Trzymać się od
    niego jak najdalej. Naprawdę oszczędzi to wam wiele czasu i nerwów.
    Pozdrawiam
    (ps. kontakt do mnie: mrwhite(małpa)glogow.net.pl)

  • 3. Data: 2011-03-10 15:11:47
    Od: jurnalisto <k...@g...com>

    On 2 Lut, 14:54, Przemek Nowakowski <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > Pozdrawiam
    > (ps. kontakt do mnie: mrwhite(małpa)glogow.net.pl)

    Chciałbym ostrzeżec wszystkich przyszłych zleceniodawców jak i
    wykonawców usług dla Jakuba Augustynika - właścieciela firmy
    NTMultimedia z siedzibą w Trzecielu przed współpracą z nim.
    Notorycznie oszukuje ludzi, bierze zaliczki po czym nie wykonuje
    zleconych prac. Wynajmuje programistów,grafików,którzy robią na jego
    utrzymanie i nie płaci im. Sam do nich niestety należę. Proszę wpisać
    nazwę jego firmy w wyszukiwarce google aby zobaczyć ile negatywnych
    opinii o nim powstało(wpisy sięgają 2008 roku). Posiadanymi
    referencjami i firmowymi stronami www sprawia wrażenie profesjonalnej
    i rzetelnej firmy, na co ludzie się naiwnie nabierają.

    więcej informacji:

    - http://ntmultimedia.com.pl/

  • 4. Data: 2011-03-10 15:12:01
    Od: jurnalisto <k...@g...com>