PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotywacja na rozmowieRe: Motywacja na rozmowie
  • Data: 2004-12-20 12:43:52
    Temat: Re: Motywacja na rozmowie
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (Immona, a któżby!) wyklepał:

    > To ma sens. Jesli osoba, ktora juz wszystko ma, przychodzi do firmy dlatego,
    > ze to, co by tam robila interesuje ja i pozwalaloby sie spelniac, a nie
    > dlatego, ze potrzebuje w jakikolwiek sposob zarobic kase, to na stanowiskach
    > wymagajacych kreatywnego zaangazowania moze sie dobrze sprawdzac - lepiej,
    > niz ktos, kto potrzebuje po prostu kasy i jak juz dostanie posadke, to

    A co z osobami, które chcą się spełniać na danym stanowisku, ale brak im
    pewnych kwalifikacji/doświadczenia? A z tymi, którzy "wszystko mają" i
    właśnie dlatego przychodzą, bo coś robić trzeba?

    Wobec takich dwóch, kogo wybierze pracodawca? Kogo _zaprosi na rozmowę_?
    Bo potem to już sie szanse wyrównują, tak myślę, choć wszystko zależy od
    rodzaju motywacji. :-)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)