PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulubione pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Moje ulubione pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulubione pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Date: Wed, 27 Oct 2004 17:56:58 +0200

    Użytkownik "marcolphus" <n...@m...maila> napisał w wiadomości
    news:clno6i$f00$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ..czyli: Jakie są Pana największe wady?
    > Co tu mówić? Co Wy odpowiadacie? Przecież nie powiem, że lubię długo spać,
    > albo nałogowo grać w gry komputerowe ;-)

    Ja powiedzialam, ze sie latwo poddaje atmosferze - dostaje wielkiego kopa
    motywacyjnego, jak moge pracowac z ludzmi, z ktorymi sie polubie i wielkiego
    spadku motywacji, gdy musze miec do czynienia z osobami nie wyluzowanymi,
    nieszczerymi, pozbawionymi radosci zycia.

    I po tej rozmowie przyjeli mnie do firmy, gdzie mialam do czynienia z
    osobami nie wyluzowanymi, nieszczerymi i pozbawionymi radosci zycia, ktora
    dzis wspominam jak zly sen (juz mnie tam dawno nie ma).

    To byl jedyny raz, gdy mnie pytano o wady (nie bylo w moim zyciu az tylu
    rozmow kwalifikacyjnych) i uwazam, ze ponioslam porazke, skoro do rekrutera
    nie dotarlo, ze bede sie zle w tamtej firmie czuc - a powinno i powinien
    miec litosc i mnie odrzucic. Bo takie pytania powinny sluzyc sprawdzeniu
    dopasowania osoby do kultury firmowej, a nie sprawdzeniu, czy czlowiek
    zwyciesko wyjdzie z quizu rekrutacyjnego i na "niebezpieczne" pytanie
    odpowie cos, co go postawi w dobrym swietle. Niestety, wiele firm zadajacych
    "trudne" pytania traktuje to jako konkurs sprawnosci w wymyslaniu
    odpowiedzi, zakladajac, ze i tak rekrutowany nie powie prawdy. Moze i dobrze
    zakladaja.

    I.