PracaGrupypl.praca.dyskusje[prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych Re: Modyfikacja CV; było: [prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych
  • Data: 2005-10-20 12:03:25
    Temat: Re: Modyfikacja CV; było: [prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > A dlaczego najtrudniej domokrążcy przeniknąć przez barierę domofonu?
    > Twarz to wizytówka człowieka :) Człowiek bez twarzy to nie człowiek :)

    Czyli zdjęcie na pewno nie zaszkodzi, o ile jest znośne, a może pomóc.

    Wydrukowałem CV ze zdjęciem, ale moja drukarka kiepsko sobie z tym radzi i
    jakość jest fatalna.
    Wymyśliłem więc, że mogę zrobić cyfrówką zdjęcie zdjęcia a potem dać do
    wywołania po 8 sztuk na papierze 10X15 i będę miał ok 16 zdjęć za 2 zł. Tylko
    ono na pewno nie będzie wyglądać tak elegancko jak oryginał i zastanawiam się
    czy dawanie takiego wyciętego ze zdjęcia 10X15 o trochę gorszej jakości niż
    oryginał, to dalej dobry pomysł...

    --

    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski